Правила застосування

1. Застосування номерних індикаторних і силових пломб (ЗПП) ЗАКРИТИ
Правила установки:
  1. Зіставте вушка пломбованого об'єкта.

  2. Пропустіть вільний кінець пломби (гнучкий елемент - для індикаторних та силових пломб і стрижень - для силових пломб) через вушка і вставте його в отвір замкової частини корпусу пломби.

  3. Заблокуйте пломбу до упору / клацання (при установці силових пломб і індикаторних пломб з фіксованою петлею) або затягніть пломбу до отримання петлі мінімального розміру (при установці індикаторних і силових пломб з петлею змінної величини).

  4. Перевірте надійність замикання пломби спробою витягнути гнучкий елемент / стрижень пломби з корпусу в зворотному напрямку. При правильному замиканні виключається їх зворотний хід! Для пломб з фіксованою петлею і стрижневих силових пломб можливий невеликий вільний хід гнучкого елемента / стержня всередині корпусу пломби. При цьому розмикання пломби без утворення слідів розтину або порушення її цілісності неможливо!

  5. Після опломбування об'єкта запишіть номер пломби в журнал реєстрації і супровідні документи.

  6. Знімає індикаторні пломб проводиться вручну або за допомогою побутових ножиць шляхом перекушування гнучкого елемента в середній частині петлі. Зняття силових пломб проводиться за допомогою спеціальних кліщів-кусачок або тросорез (Болторізи) шляхом перекушування силового елемента пломби.

Контроль цілісності пломб

Перед зняттям переконайтеся шляхом візуального огляду у відсутності слідів розтину або механічних пошкоджень. Зверніть увагу на пластичність матеріалу, зміна кольору, наявність пошкоджень силового елемента або корпусу поблизу замкової частини, вільне пересування силового елемента в замку, наявність слідів термічного або хімічного впливу, топографію розміщення та відповідність порядкового номера, логотипу, а так же геометричних характеристик пломб.

 

У разі виявлення слідів розтину або ознак руйнування пломбувальних пристроїв їх зняття необхідно проводити в присутності комісії і зі складанням акту довільної форми в установленому порядку. При цьому зняті з опломбованого об'єкту пломби упаковуються в конверт разом з копією комерційного акта і направляються на експертне дослідження. Теж необхідно провести і при факті недостачі вантажу, цінностей.

2. Застосування номерних пакетів і самоклеючих конвертів ЗАКРИТИ
Правила використання для номерних захисних пакетів:
  1. вкладіть документи в основний пакет, при наявності спеціального відділення для супровідних документів, також вкладіть супровідні документи;

  2. зніміть запобіжну полімерну стрічку з захисного клапана пакету;

  3. перегніть захисний клапан, наклавши його по всій ширині і довжині на спеціальну білу смугу прозорого кишені пакета;

  4. акуратно розгладьте клапан, не допускаючи утворення повітряних бульбашок. (Правильність заклеювання пакетів перевіряється рівномірністю / однорідністю склеєних поверхонь);

  5. після заклеювання захисного клапана пакету запишіть його номер в журнал реєстрації, а також в супровідні документи;

  6. розтин пакета або конверта проводиться за допомогою ножиць з протилежного боку від клапана в спеціально зазначеному місці.
Правила використання для етикеток, конвертів:
  1. зніміть зі зворотним клеїться боку конверта захисну паперову основу;

  2. приклейте конверт на вбрання і підготовлене місце на упаковці з вантажем;

  3. вкладіть документи в конверт;

  4. зніміть тонку захисну смугу з клапана конверта;

  5. приклейте клапан до упаковки, тим самим опечатавши конверт з документами і повністю закріпивши його на упаковці;

  6. розтин пакета або конверта проводиться за допомогою ножиць з протилежного боку від клапана в спеціально зазначеному місці.

Контроль цілісності пакету або конверта.

Факт розкриття і повторного використання пакета або конверта визначається за геометричними ознаками, ознаками зміни зварного шва з боків пакету, а так само у разі порушення герметичності пакету або конверта. Спроба розкриття в місці склеювання візуально легко визначається по відшарування дрібних шматочків полімерної плівки верхнього клапана, наявністю неврегульованих фрагментів написів.

У разі виявлення ознак розкриття пакета або конверта або їх перепакування, розтин пакета або конверта необхідно проводити в присутності комісії і складання акта довільної форми в установленому порядку. Після цього пакет або захисний конверт упаковується в конверт разом з копією акта і направляється на експертне дослідження. Теж необхідно провести і при факті недостачі цінностей, вкладень.

 

3. Застосування самоклеящихся номерних пломб- наклейок і плівки-скотча ЗАКРИТИ
Правила установки: 
  1. Підготуйте поверхню для нанесення, очистивши її від механічних забруднень

  2. Зніміть наклейку або плівку з паперової основи і наклейте на пломбованого об'єкт шляхом накладення наклейки / плівки на ділянку можливого доступу.

  3. З певним зусиллям акуратно розгладьте наклейку / плівку по всій довжині, не допускаючи утворення повітряних бульбашок.

  4. Зачекайте протягом 5 хвилин.

  5. Номер встановленої наклейки / плівки занесіть в журнал реєстрації.

Контроль несанкціонованого доступу.

Спроба відклеювання наклейки / плівки при несанкціонованому доступі до об'єкта опломбірванія візуально визначається по прояву на наклейці / плівці захисної написи "розтин", "VOID", "Tamper Tab" або "OPENED", що зберігається при спробі повторного заклеювання. При цьому необхідно переконатися у відсутності слідів розтину, наявність індикаторної написи, механічних пошкоджень, слідів термічного або хімічного впливу, зміна кольору, топографію розміщення та відповідність цифрового номера, логотипу, а так же геометричних характеристик даної наклейки.

У разі виявлення ознак розкриття наклейки / плівки або її переклеювання необхідно в присутності комісії провести повторний огляд опломбованого об'єкта, описати наявні ознаки розтину, повторного наклеювання і скласти комерційний акт довільної форми. Після цього провести розтин опломбованого об'єкту. Теж необхідно провести і при факті недостачі вантажу.

 

4. Застосування індикаторів відхилення температури вище / нижче норми ЗАКРИТИ
Правила установки індикаторів "ВомМарк" і "КолдМарк": 

1. Увага!

  • Перед використанням індикатора ВомМарк підготуйте його до роботи: помістіть індикатор в холодильник на 5 ° С нижче допустимої протягом мінімум 30 хвилин. Такий спосіб дає 100% гарантію точності спрацьовування індикатора!

  • Спеціальної підготовки до роботи індикатора КолдМарк не потрібно.

2. Зніміть захисну стрічку із зворотного боку індикатора "ВомМарк" або "КолдМарк" і приклейте індикатор на об'єкт контролю. Дані пристрої можуть бути встановлені як в самому контрольованому приміщенні, так і в кожній упаковці окремо.

  • При застосуванні індикатора ВомМарк через 30 хвилин після його установки на об'єкт провести активізацію індикатора, шляхом витягування з індикатора розділової, активізує смуги

  • При застосуванні КолдМарк спеціальної активізації не потрібно.

3. Увага!

  • Індикатор КолдМарк спрацьовує тільки в тому випадку, якщо продукт знаходився більше 30 хвилин при температурі нижче критичної.

  • Фарбування 1-го вікна індикатора ВомМарк починається тільки через 30 хвилин після спрацювання індикатора.

Контроль спрацьовування температурних індикаторів

Спрацьовування індикаторів визначається візуально по зміні початкового кольору індикаторів. Спрацювали вважається індикатор, у якого індикаторна область повністю забарвилася в необхідний для цього колір (наприклад - червоний).

5. Застосування індикаторів для визначення факту удару / падіння ЗАКРИТИ
Правила установки індикаторів "ШокВотч" і "Тілтвотч": 

Зніміть захисну плівку із зворотного боку індикатора і наклейте його на упаковку з вантажем в певних для цього місцях.

    1. Вибір потрібного типу ударного індикатора "ШокВотч" проводиться за допомогою спеціальних таблиць шляхом співвідношення ваги вантажу до його об'єму, а так само з передбачуваними умовами поводження з ним. "ШокВотч" розміщується:

 

      • якомога ближче до правого краю упаковки (це забезпечує більш точний контроль);
      • чим важче коробка, тим ближче до нижнього краю коробки;
      • ніколи нічого не наклеюйте "ШокВотч" до рухомої поверхні - мотузці або плівці;
      • при використанні супровідної наклейки спочатку наклеюйте велику наклейку, а потім сам індикатор "ШокВотч".

 

    1. "Тілтвотч" розміщується

 

    • у вертикальному положенні;
    • в нижньому лівому або правому куті упаковки;
    • на квадратну упаковку необхідно встановлювати два індикатора "Тілтвотч" на вертикальних перпендикулярних один одному сторонах упаковки;
    • при використанні супровідної наклейки, спочатку наклеюється велика наклейка, а потім "Тілтвотч".

Контроль спрацьовування індикаторів

У разі неправильного поводження з упаковкою / вантажем, якщо сила при ударі, падінні або перекиданні перевищила допустимі значення, то індикатор забарвлюється в червоний колір і вважається спрацювали. (Звичайні поштовхи під час транспортування не призводять до спрацьовування індикаторів). Спрацьовування індикаторів служить сигналом для перевірки схоронності вантажу, що перевозиться!

6. Застосування пристроїв для опечатування дверей з врізними замками ЗАКРИТИ
Правила установки пристроїв "Ревіласіл", "Максіревіласіл", "Мініревіласіл", "Пенал для ключів", "Сумки Енвопак".
    1. Встановіть "Ревіласіл", "Максіревіласіл" або "Мініревіласіл" на замкову частину двері за допомогою 4-х шурупів (болтів) (2-х - для "Мініревіласіл") таким чином, щоб виключити можливість відділення всього пристрою від дверей без видимих ​​ознак ( досить міцно). При значно виступаючої частини замку для установки "Ревіласіла" застосовуються спеціальні кільця.

 

    1. Ключем закрийте виразний замок двері.

 

    1. Закрийте кришку "Ревіласіла" ( "Максіревіласіла", "Мініревіласіла"), "Піна для ключів", для сумки "Енвопак" - блискавку.

 

    1. У спеціальну пломбувальний камеру, через суміщені отвори закритою кришки і нерухомої частини пристроїв "Ревіласіл", "Максіревіласіл", "Мініревіласіл", "Піна для ключів" (для сумки -совмещенние отвори собачки блискавки і нерухомої частини пломбувальної камери після закриття блискавки) вставте до клацання пломбу "Енвополісіл" таким чином, щоб було видно її номер.

 

    1. Запишіть номер встановленої пломби в журнал реєстрації.

 

  1. Зняття пломби "Енвополісіл" проводиться вручну, відламуванням її квадратної частини. Потім відкрийте кришку "Ревіласілов" або "Піна для ключів" (або блискавки у сумки "Енвопак") для доступу до врізні замки дверей або до ключів від замку.

Увага!

  • відкриття кришки на кут більше 90 градусів (нарозхрист);
  • залишати кришку відкритою протягом робочого дня;
  • користуватися кришкою пристрою як важелем для сламиванія пломби Еновополісіл;
  • прикладати до кришки зусилля, не спрямовані на її закриття або відкриття (забороняється тиснути на кришку вгору або вниз).

Контроль цілісності пломби "Енвополісіл"

Перед зняттям пломби переконайтеся шляхом візуального огляду у відсутності слідів розтину або механічних пошкоджень. Зверніть увагу на наявність ознак термічного або хімічного впливу на поверхні пломби в місці розлому, нечитабельність логотипу та номера пломби, невеликий вільний відхилення пломби в обидві сторони.

 

У разі виявлення слідів розтину ПУ або ознак його руйнування, зняття пломби необхідно проводити в присутності комісії та складанні комерційного акта довільної форми в установленому порядку. Зняті з опломбованого об'єкту ПУ упаковуються в конверт разом з копією акта і направляються на експертне дослідження. Теж необхідно провести і при факті недостачі вантажу, цінностей.

7. Застосування ультрафіолетових маркерів для прихованого маркування ЗАКРИТИ
Правила застосування ультрафіолетового маркера "УФ-Маркер" і "УФ-Лампа": 
Перед застосуванням "УФ-Маркера" очистіть поверхню, на яку буде наноситися захисна маркування. 
    1. Попередньо протестуйте поверхню.
    2. Нанесіть маркером захисну маркування в добре прихованих місцях.
    3. Після використання щільно закрийте ковпачок маркера.
    4. Увімкніть ультрафіолетову лампу.
    5. Направте ультрафіолетове випромінювання лампи на передбачувану місце маркування.
    6. Виявіть приховану маркування.

 

Увага

Якщо захисна напис, зроблений "УФ-Маркером" не попадає під вплив прямих сонячних променів і чистячих господарських засобів, то вона залишається яскравою протягом тривалого терміну. Якщо умови не дотримуються, то рекомендується проводити регулярні перевірки написи кожні 2 місяці.